niedziela, 22 czerwca 2014

Ubierz się w ten sklep #3

Hej! Uznałam pierwszy głos z dogrywki, który został oddany na
Jestem dosyć zadowolona, bo można robić ładne stylizacje z tych ubrań.


Tu użyłam większość czarnych ubrań, jedynie spódnica jest w królewskim błękicie - jednym z moich ulubionych kolorów. Szpileczki i bluzka to taki drapieżny akcent. Natomiast spódniczka jest bardzo dziewczęca. Jeśli chodzi o kokardę to jakoś nie miałam weny.. Całość prezentuje się nawet dobrze. Chyba kupie tą spódniczkę, bo wygląda rewelacyjnie!


Kokarda 16 sd; Pasek 20 sd; Spódniczka 22 sd; Top 20 sd; Buty 32 sd;

Razem: 110 sd

Cena kosmiczna... to te buty i pasek. Nie dam tyle za malutki dodatek, który jest ledwo widoczny! Zachęcam do kupna spódniczki; ja się poważnie zastanawiam...



 Jak się podoba? Zachęcam do komentowania!



1 komentarz:

  1. Myślę że dobrze by było, gdyby coś się pod tą bluzeczką jeszcze znalazło.

    OdpowiedzUsuń