piątek, 20 czerwca 2014

Przegląd szafy #4

Hejka ;)

Dzisiaj ocenię szafę:

malutkacandy


Na początek rzeczy z jej szafy, które najbardziej mi się spodobały ;)

Oj.. trochę tego jest ;). Zacznijmy od butów. Są delikatne, ładnie wykończone, bardzo je lubię. Wianek, jak chyba każdy wianek jest prześliczny. Postanowiłam wybrać 2 pary shortów- obydwie są bardzo ładne, tak jakoś chciało mi się je zabrać :). Bluzki od razu ''wpadły mi w oko''. Każda z nich nadaje się do szegoś innego, są po prostu bardzo ładne.

I rzeczy mniej ciekawe:

Nawet dużo tego nie jest ;). Zacznijmy od spódnic, bo ich jest tutaj naprawdę dużo ;/. Spódnica w lamparcie centki..nie rozumiem, czemu ona by służyła. Widzę ją jedynie jako pokrowiec na lampę albo przedmiot do schowka, ponieważ nie widzę normalnego stroju z nią w roli głównej. Czarna-na cóż.. materiał wygląda jak ścierka od gombki, do tego sprzączki i wstąrzki..nie jestem przekonana ;/. 2 ostatnie spódniczki nie podobają mi się ze względu na wzory i kolory-są smentne i nieciekawe. Nie rozumiem celu kupienia skarpetek. Są jednym słowem brzydkie. Buty są ciężkie i nierówno dokończone, tylko tyle powiem. Spodnie byłyby ok, gdyby nie te złote kwadraty czy coś na bokach -.-

 Za tydzień zrobię przegląd szafy:

sasulcia


A wy? Jak sądzicie?

Coś Wam wpadło w oko?

Komentujcie! :)




2 komentarze:

  1. nie podoba mi się, dużo ładnych rzeczy dałaś na NIE, a nie które rzeczy z TAK powinny wgl nie zstać pokazene w poście :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że zbytnio kierowałaś się własnym gustem, widać że ubrania na TAK są skomponowane według jednego stylu i nie są do końca zachwycające, z kolei w NIE umieściłaś kilka naprawdę ładnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń