czwartek, 3 lipca 2014

Ubierz się w ten sklep #4

Ostatnio najwięcej głosów otrzymał
Zdecydowanie podoba mi się tu. Ładne ubrania... Mój styl! Jest super! A teraz stylizacja!

Połączyłam tu wiele ubrań w jedną sukienkę. Jest elegancko, ale z pazurkiem. Wygląda dosyć dobrze i myślę, że świetnie by się prezentowało w realu. Mi się podoba. Można zamiast sukienki za taką cenę dać zwykłą spódniczkę za kilka sm. Tańsza wersja mogłaby także zawierać inne buty, bo reszta jest raczej nie do podrobienia. 

Sukienka 30 sd, Top 18 sd, Pas 14 sd, Torebka 25 sd, Buty 20 sd, Naszyjnik 14 sd 


Razem 121 sd



Znowu drogo! Nic dodać, nic ująć. Taki sklep, taka cena. Oczywiście, jak pisałam wcześniej zamienniki są w tym przypadku niemal konieczne. Przy jakiejś okazji można zaoszczędzić 50 sd podmieniając te rzeczy, o których pisałam. 


Zapraszam za tydzień! Podoba się? Komentujcie!

1 komentarz:

  1. Nie lubię Versace, ale ta stylka jest świetna! Racja, można użyć zamienników. Nie wydałabym chyba tyle kasy na zakupy w tym sklepie... Chciałabym zobaczyć następnym razem Bonjour Bizou :) Superowska1234

    OdpowiedzUsuń